Pristatymo informacija

  1. My Miracle Boutique parduotuvės prekyba ir prekių pristatymas vykdomas teritorijose, nurodytose My Miracle Boutique parduotuvės tinklalapyje, pagal nustatytus pristatymo būdus ir terminus. Prekybos teritorija nustatoma vienašaliu My Miracle Boutique sprendimu. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
  2. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodytas My Miracle Boutique parduotuvės tinklalapyje pasirenkant pristatymo būdą. Šis mokestis galioja užsakymo pateikimo metu. 
  3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
  4. Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos My Miracle Boutique parduotuvės sistemoje Pirkėjo nurodytu adresu. Jeigu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas parduotuvės sistemoje nurodytu pristatymo adresu, Pardavėjas turi teisę prekes išduoti bet kuriam kitam nurodytu adresu esančiam veiksniam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui. 
  5. Jeigu prekės pristatymas tampa neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių (pavyzdžiui, jeigu Pirkėjas My Miracle Boutique parduotuvės sistemoje nurodė neteisingą adresą, jeigu nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ar kt.), prekės pakartotinai nebus siunčiamos (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas papildomai sumokėjo už pakartotinį pristatymą), o už prekes iš anksto sumokėti pinigai bus grąžinti, išskaičiavus prekių pristatymo mokestį.
  6. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už pristatymo terminų pažeidimą, jei prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos pavėluotai dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
  7. Jei prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi prekių asortimento neatitikimą (pvz., jeigu siuntoje trūksta prekių, pateiktos prekės neatitinka užsakytų ar turi defektų), Pirkėjas privalo apie tai informuoti Pardavėją per 5 d.d. nuo prekių gavimo dienos.